بخشی از ابتکار کار "مراقبت از یکدیگر" کارگاه کنجد ، خیابان کنجد: PlayDate Elmo لحظه ای از شادی و ارتباط را در دوران چالش برانگیز به خانواده ها ارائه می دهد.
SESAME STREET: PlayDate Elmo ویژه تلویزیونی در سال 2020 است که به عنوان برنامه افزودنی مراقبت از کارگاه کنجد برای ابتکار عمل یکدیگر در پاسخ به همه گیر Covid-19 در ایالات متحده تولید شد. این ویژه به همراه چند مهمان مشهور ، Elmo و سایر شخصیت های خیابان Sesame را که دارای یک نمایشنامه مجازی هستند ، دنبال می کند. شرکت مادر HBO و Harnermedia ، AT&T ، تنها حامی برنامه بود که مراقبت های بهداشتی یونایتد از پخش PBS Bids حمایت مالی می کرد.
Sesame Street: Elmo's Playdate is a 2020 television special which was produced as an extension of Sesame Workshop's Caring for Each Other initiative in response to the COVID-19 pandemic in the United States. The special follows Elmo and other Sesame Street characters having a virtual playdate, along with a few celebrity guests. HBO and WarnerMedia's parent company, AT&T, was the program's sole sponsor, with United Health Care sponsoring the PBS Kids broadcast.