سالن خونین شهر

فیلم سالن خونین شهر

Town Bloody Hall
7.2 / امتیاز 419 رأی 1 ساعت و 28 دقیقه 1979
ژانر: مستند
زبان: انگلیسی

نورمن میلر و تابلویی از فمینیست ها - ژاکلین سبالوس ، ژرمن گریر ، جیل جانستون و دیانا تریلینگ - در مورد مسئله آزادی زنان بحث می کنند.

لینک‌های دانلود فیلم

تریلری برای این فیلم موجود نیست.

📖 مقاله ویکی‌پدیا (فارسی)

Town Bloody Hall یک فیلم مستند در سال 1979 از یک بحث پانل بین طرفداران فمینیستی و فعال نورمن میلر است. فیلمبرداری شده در تاریخ 30 آوریل 1971 ، در شهر تاون در شهر نیویورک. تالار خونین تاون دارای تابلویی از طرفداران فمینیستی برای جنبش آزادی بخش زنان و نورمن میلر ، نویسنده اسیر سکس (1971) است. کریس هژودوس و D. A. Pennebaker این فیلم را تولید کردند که بازی های ژاکلین سبالوس ، ژرمن گریر ، جیل جانستون ، دایانا تریلینگ و نورمن میلر را بازی می کند. فیلم این پانل در سال 1979 به عنوان یک مستند ضبط و منتشر شد. ساخته شده توسط شرلی بروستون ، این رویداد در ابتدا توسط Pennebaker فیلمبرداری شد. سپس فیلم ثبت شد و غیرقابل استفاده شد. چند سال بعد ، هژوس با Pennebaker ملاقات کرد و این دو نسخه نهایی این فیلم را برای اکران در سال 1979 ویرایش کردند. Pennebaker سبک فیلمبرداری خود را به عنوان موردی که بدون برچسب وجود دارد ، توصیف کرد تا بیننده در مورد این مواد به نتیجه برسد ، که الهام بخش ماهیت مستند Town Town Bloody Hall است. ضبط این بحث برای اطمینان از مستندات بی طرفانه در نظر گرفته شده بود و به آن اجازه می داد تا به یک لحظه مشخص در تاریخ فمینیستی تبدیل شود.

Wikipedia Article (English)


Town Bloody Hall is a 1979 documentary film of a panel debate between feminist advocates and activist Norman Mailer. Filmed on April 30, 1971, in The Town Hall in New York City. Town Bloody Hall features a panel of feminist advocates for the women's liberation movement and Norman Mailer, author of The Prisoner of Sex (1971). Chris Hegedus and D. A. Pennebaker produced the film, which stars Jacqueline Ceballos, Germaine Greer, Jill Johnston, Diana Trilling, and Norman Mailer. The footage of the panel was recorded and released as a documentary in 1979. Produced by Shirley Broughton, the event was originally filmed by Pennebaker. The footage was then filed and rendered unusable. Hegedus met Pennebaker a few years later, and the two edited the final version of the film for its release in 1979. Pennebaker described his filming style as one that exists without labels, in order to let the viewer come to a conclusion about the material, which inspired the nature of the Town Bloody Hall documentary. The recording of the debate was intended to ensure the unbiased documentation, allowing it to become a concrete moment in feminist history.