فیلم عشق از ماسک خارج شد: سینمای پیتر مدک و فریبکاران
فیلمهای پیتر مدک با مفاهیم کاسپلی، ماسکپوشی، بازی و چگونگی تأثیر ساختارهای قدرت و مجوز بر این تفریحات انسانی بازی میکنند. فیلمشناسی او شامل کلاس حاکم (۱۹۷۲)، تغییر شکلدهنده (۱۹۸۰)، یک روز در مرگ جو اگ (۱۹۷۱)، کرایها (۱۹۹۰) و دیگران است که همه بر این ایدهها تأکید دارند. سلامت روان در تمام فیلمهای او شکننده، زودگذر و معلق از یک رشته بسیار نازک است. این مقاله به بررسی این موضوع میپردازد که چرا مدک کار خود را بر این مضامین متمرکز کرده و چرا این موضوعات برای او از نظر بیوگرافی اهمیت دارند.